prickar, BVC och telefontid

Eve har fått röda torra fläckar med små knottror i. Eller fått och fått, hon fick de första för snart ett år sen. Men nu de senaste veckorna har de spritt sig massor så de är över nästan hela henne. De tycks inte som om de kliar eller gör ont. Men det ser inte bra ut. Vi har därför försökt få en telefontid hos BVC sen förra veckan. Det var en omöjlighet. Idag började jag ringa 2 min i 7 och när det slutade vara upptaget 4 min över fans det inga telefontider. Inte hos våran sköterska i alla fall. Så jag ringde vanliga VC i stället. Där fick jag telefontid 8.50, men de ringde upp först 9.15. pratade just klart med en sköterska där, som inte viste vad det kunde vara men vi fick en tid 10.15 så skulle en annan sköterska titta på prickarna. Där gick det fort i alla fall!

Nu måste jag väcka Eve och ge henne frukost så vi kan komma iväg sen.



Eves prickar, syns inte så bra, men nån kanske känner igen dem?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0