Tänder på g

Oj, oj, oj. vad jag inte uppdaterat här. Det var ju länge sedan det var ettårsdag här. Men tiden har bara sprungit iväg. Jag har jobbat en hel del och mer blir det nu, ska jobba hela sommaren och bara vara ledig nån dag ibland. Nu på tisdag tillexempel, så om någon vill hitta på något då får ni säga till.

Annars har vi varit på en massa kala, tack för gott fika allihopa var jättekul att kunna se alla igen. hoppas jag kan klämma in det nån mer gång i sommar =) Eve har också varit med och gjort en rabatt på framsidan, även om hon inte riktigt ville ha den lika dan som vi andra. Vi har varit och badat två gånger. lite läskigt och kalt var det men mest bara roligt. Annar har vi mest varit hemma och tagit det lungt i värmen.

Just nu håller Eve på att få minst fyra tänder, hon är inte så mycket för att visa munnen, men en kindtand på varje sida både uppe och nere är det i alla fall. Så nu har hon varit snorog och haft feber i två dagar, men idag var hon feberfri igen. Jag tror det har med tänderna att göra i alla fall.

Sen har vi varit på inskolningssamtal på Eves nya förskola, den 17 augusti blir hon en trollunge. Jag och jimmy var på mötet medans eve var hemma med farmor. Det var Eves "mentor" som tog i mot. hon var lite uppe  i varv tror jag, hoppas det i alla fall. för hon pratade väldigt fort och upprepade sig en massa gånger. men det var ju sista timmmarna innan hennes semester började. Det ska bli kul att se hur Eve tycker det är på förskolan i alla fall.  Så ofta som jag uppdaterar här blir det väl nästa ilägg =)

Jag har tyvärr stoppat min kamer på något bra ställe så det blir inga bilder i dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, joo, såg igårkväll sen att det var en ljudbok. Skitsamma, kan vara kul att ha alla iaf.



Vore jätte snällt om du kunde lägga undan, minnet är ju inte det bästa. :)

2009-07-07 @ 10:55:56
Postat av: Camilla

Hej!

Jag jobbar denna helg, men imorgon slutar jag vid 14, ska vi ses i lekparken vid 15? Ska ju bli lite finare väder imorgon verkar det som, men ska nog försöka komma iväg o fixa regnjacka till Flix idag, bra att ha =)

2009-07-11 @ 12:20:30
URL: http://camilla.ahnell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0