Lördag

Idag var vi på maxi och handlade, problemet var bara att vi fick jaga efter kundvagnen hela tiden. För den skulle Eve köra, och hon har inte lärt sig gå än, men kör kundvagn det kan hon, om man bortser från att man inte ska köra på saker, folk och svänga lite då och då =) (har tyvärr ingen bild, hade varit kul att spara på) Sen när vi kom hem så gjode vi tacos. Det var smaskigt tyckte Eve, men bara om hon fick äta själv. 
Hon har fått för sig att man bara kan äta själv med fingrarna. Hon tar visserligen i skeden ibland, men bara för att rör omkring på tallriken och fösa ner det hon inte vill ha på golvet. Men hon får ju i sig det hon behöver och blir mätt och glad. Man får bara se till att inte laga så kladdig mat som man inte kan ta upp med händerna =) 

igår invigde eve sina regnkläder och stövlar.  Stövlarna är köpta på pop, i storlek 21, de är lika stora som hennes andra skor i 19, så där är de inte stora i storleken. Rosa med cyklar på är det. För övrigt är det dötrist att vara ute när det regna. man blir ju en Michelin gubbe då som inte kan röra sig enligt Eve. =)

I veckan ska jag jobba alla dagar utom onsdag, öppning med. Så får vi se om vi hittar på något någon eftermidag / kväll. 
Och på måndag är det ny astrid- cd, jag har bestämt mig för att samla dem till Eve. Och så har jag sån tur att jag kan köpa bara bilagan och att om inte jag jobbar så lägger de undan åt mig =) förra veckan tog de slut snabbt, så jag ringde ochj beställde extra från och med den här veckan. Så vet ni det om ni letar efter. Det är bara att hojta till =)

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej igen!

På onsdag är vi i stockholm, men fredag eftermiddag kan vi =)

2009-07-12 @ 20:02:38
URL: http://camilla.ahnell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0