Torsdag

Idag när jag och Eve väl vaknade till, lagom till lunch, så fick vi ju först äta mat och sen åkte vi in till stan och gick på rea. Vi ställde oss i det nya parkeringshuset i Örebro. Jag hade lite svårt att bestämma vart vi skulle stå, och eftersom man bara får köra åt ett håll så blev det så att vi körde tre varv =) Undra vad de som arbetade där tänkte?

När vi sen kom fram till butikerna blev jag först lite besviken, de hade ingen rea på ytterkläderna som jag hade hoppats på. Men det var kortvarigt. Det var rea på så mycket annat, viserligen inte massa rea, men det var ju röd prislapp =) Bäst var nog pyamasen på lindex som hade kostat 129 kr, och reapriset var 169 kr. Jag undrar vad det var för special, för jag köpte den för 69 på marieberg =) Det blev i alla fall en hel del kläder till Eve, mest till framtiden i storlek 80 och 86, och lite till nu i 74. På Lindex och polarn och pyret handlade jag, sen orkade inte jag och Eve mer så vi åkte hem.

När vi då skulle in i parkeringshuset höll vi på att inte komma in, man ska trycka in en kod som står på biljetten för att få upp dörren. Jag läser instruktionerna och trycker en kod, men det var fel kod. För en rätta koden stod på ett annat ställe. Inte så lätt när det är en massa siffror överralt. Sen när vi väl kom ut på vägen var alla andra där med, och folk i Örebro kan inte köra bil, uch och fy så ego alla är, men som tur var kom det en turist eller en nyinflyttad som släppte in oss så vi slapp stå mitt i vägen =)

Här är dagens fynd =)


Och så måste jag visa att Eve missuppfattat hur man ska ha nappen en aning =)






Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh va kul med shopping, stod o höll i lite kläder i strl 80 i onsdags när jag var i stan, men det var så långa köer så jag struntade i det tillslut.



Funderade oxå på att sy egna leksaksbullar mm, men känns inte som tiden räcker till riktigt, så mycket man vill göra!

2009-01-09 @ 07:21:13
URL: http://camilla.ahnell.se
Postat av: kattis

hahah gu så söt hon är, din lilla tjeja och vilka fina kläder ni hade köpt.

hoppas allt e bra med er

kram

2009-01-09 @ 21:44:03
URL: http://katarinaahlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0