Torsdag

Idag är det redan torsdag och jag ska jobba igen. Men sen blir det inget jobb på ett tag, fast de vill ju att jag ska jobba i helgen och på tisdag och torsdag neste vecka. Men, nej, möjligen torsdagen för jag ska ju ändå jobba nästa helg. Då ska Eve vara hos mormor och morfar.
Idag har vi inte gjort något nämnvärt, men igår var vi hos Camilla och Felix på fika. Jättegod kladdkaka och fruktsallad hade de gjort. Och en snäll hund som man kunde dra i läppen hade de. =)

Nyss skulle jag fotta Eve för hon satt så fint och log åt en flodhäst på golvet. Men när kameran kommer fran försvinner leendet, massa bilder blev det men inget med sockerbitarna framme. Hon har föresten fått fyra tänder som visar sig i överkäken, men de har inte vuxit ner över kanten ännu.



Min allra finaste grimage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0