Sova, eller inte sova

Eve vägrar sova. Hon gick och la sig vid halv tio och har inte somnat än. Uch, jag som hade hoppats på att få en kväll för mig själv en stund och sen kuna sova ganska tidigt. Det tyckte inte Eve. Nu fick hon en portion gröt, och än så länge är hon tyst där inne i sovrumet. Kanske, kanske har hon somnat nu. Sen att hon vaknar mitt i natten och vi ha mat, det är också jobbigt, jag måste ju få gnälla lite i alla fall. =)

Än har hon inte sovit en hel natt, men snart kanske. Får sen nu när hon fick gröt innan hon la sig om det stoppar upp mer och håller henne mätt längre. Man kan ju hoppas på det i alla fall. För jag är allt lite avis på de som har barn som sover hela natten =)

Nej, nu ska jag inte gnälla mer. I morgon blev det inget babysim, trist, men men sånt kan hända. Men på Onsdag ska vi nog knalla ner till babycafet en stund i alla fall. Ev. åka in till stan på förmidagen. vi får se.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja vi har fuskat lite men faktiskt bara lite :)

2009-01-20 @ 13:20:03
Postat av: Camilla

Ska ta o räkna mina nestlé igen, låter som en bra idé att byta lite åtgången, ingen vill ju byta ner sig :)



Hur funkade det med gröten du fick hem från buzzador? kunde man ta streckkoder från dom oxå? Har oxå anmält mig nämligen :)

2009-01-20 @ 15:13:38
URL: http://camilla.ahnell.se
Postat av: Camilla

Så här ser det ut påpoängfronten:

3 burkar = 3poäng

2 gröt = 8 poäng

6 frutti =24 poäng



35 poäng får jag det till :)

2009-01-20 @ 15:32:53
URL: http://camilla.ahnell.se
Postat av: Camilla

Åh va snällt, den lånar vi gärna :) Känns dumt att köpa en säng när det finns sängar på i princip alla andra ställen där vi brukar vara :)Om man inte fyndar en fräsch begagnad förstås .

2009-01-24 @ 17:39:08
URL: http://camilla.ahnell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0