helgen

I helgen som gick hade vi besök, Malin och Hedvig var här. De kom med tåget från Borlänge i lördags morse. Sen var vi här hemma hela lördagen. Full rulle var det med två småtjejer. På söndagen åkte vi all till badhuset här i kumla, oj så mycket folk det var när vi kom. Men många gick upp ganska snart efter att vi kom. Så då fanns det gått om plats att plaska på. Eve var jätteglad och plasska och skrattade hela tide, jag var lite orolig över att hon kanske inte skulle tycka det var kul att bada igen. Men det behövde jag inte vara. Resten av helgen och halva dagen idag har vi bara umgåtts. Eve kan nu komma upp på alla fyra och st så i kanske en sekund sen orkar hon inte mer. Hon har också börjat äta mat med mera bitar i, det är popis. =) Nu i veckan som kommer är det fullt upp hela tiden. I kväll ska jag jobba och i morgon kväll, imorgon börjar babysimmet igen också och på onsdag ska vi till camilla och felix på fika och på torsdag är det jobb igen. Sen är det lite lungt, så då ska jag INTE tacka ja till mer jobb. Inte före den 20:e i alla fall.

I brist på annat lägger jag in en bild från förra årets babysim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0