Fisk och potatis

Idag har varit en "vara hemma och städa dag" Så jag har plockat och fixat och tvättat en hel massa oj, vad mycket tvätt det blir direkt. Nu har jag inte tvättat sedan förra helgen och då svämmar lådorna över med smutsig tvätt, hur ska det bli om jag börjar jobba och jimmy är hemma med Eve, då blir det massa tvätt varje helg eller så får ma tvätta när ma jobbar, men då blir det så sent eller tidigt för att hinna bli klar.

Jag är i alla fall en bra bit på väg på mina e-kurser som vi ska gå inför att vi blir Shell 7-eleven på jobbet. Det ska bli spännande, nytt och frächt och en massa nya tjänster. Men kassan tycker jag värkar ganska lätt, lågisk och med blider. Så det blir nog bra. Spännande är det i alla fall. Den 27 smäller det =) då blir det kaos på jobbet några väckor så blir det invigning sen.

just det ja, fisk och potatis, det åt vi allihoppa till kvällsmat. Eve med, bara delad med gaffel och kniv. Gott var det tyckte Eve. Nu ska härs ses på tv, om det finns något att se, och snaskas godis!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Nja, vi har väl inte gjort det riktigt hela dagen. Vi har ju busat med Lukas också på hans rum samt varit ute och gått en sväng. Men vi är verkligen aldrig hemma en hel dag, så det är rätt så skönt att slå sig ner i soffan och bara vara. :)



Hehe, jodå, inatt ska jag göra de. Skiter i om han ska jobba imorron. ;)

2009-01-18 @ 20:07:55
URL: http://sabinamedf.blogg.net
Postat av: Camilla

Det dealar jag gärna till mig, har bara 30-35 nestlé poäng att erbjuda än så länge :)



Eve har sin "frukt-ring" här, tar med den på tisdag.

2009-01-18 @ 20:51:19
URL: http://camilla.ahnell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0