Diskmonster

Nu är vårat nya diskmonster, (diskmaskin) instalerad. Det blev jättebra, den är dock något smalare än den förra så det blev en liten glipa. Men det är bredvid glipan som blev när vi bytte spis, så vi kanske bara bräddar täckbiten som sitter där och lägger i en "knivlist" som bänkskiva. Det tror jag blir bra i alla fall.

Eve var så duktig så när instalatören var här, satt i sin stol och kollade så allt gick rätt till. Sen var det dags för lunch, en halv burk fick hon och så fick hon pasta med ärtor och creamfrech, som jag åt med. Det var en riktig höjdare. Hon måste ju börja öva på att äta mat med bitar nu. Till efterrätt blev det appelsin. Det var ingen höjdare, surt och eländigt. Men att kasta det i golvet var jätteroligt, "splachade" så kul då =)

I morgon blir det nog stan, örebro, och pops rea. Ska nog kolla in på bubbel med, men den rean startade idag. Så där kanske det inte finns några riktiga fynd kvar. Någon som vill med?



En gammal bild på vårat mattesnille, det ska börjas i tid =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Japp vi ska gå oxå, hon hade ringt igår när jag och Felix var istan och frågat om Felix var intresserad :) o det var han, eller snarare vi.



Hoppas du hittar nåt fint på rean, själv har jag nyss vaknat efter att ha jobbat natt.

2009-01-08 @ 12:27:20
URL: http://camilla.ahnell.se
Postat av: Susanne

Nej jag gick direkt hem det blev ingen fika, tog en fika hemma med Oliver istället.

Nej så ofta är det inte han sover på sniskan men emellanåt (=.

Jaha är de nu reorna börjar på barnkläder? Synd att man har så dåligt ställt annars hade jag gärna följt med. Ska till sälen snart och Oliver ska få en paraplysulky o sen reser vi utomlands 2 ggr detta året så det blir att snåla lite.

Men en fika en dag det låter trevligt! (=

Kram

2009-01-08 @ 17:50:25
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0