Onsdag

Idag var jag och skruttan och fikade hemma hos Susanne och Oliver. Hon hade bakat lussebullar och mandelmuslor, de var goda, så goda att jag var tvungen att ta två =) Trevligt hade vi med, och när Eve fick som hon ville och fick sitta i stolen blev hon sitt vanliga glada jag.

När vi kom hem så sov Eve, så hon fick sova klart medans jag guidade Jimmy rätt via telefon. Sen har vi bara vilat. Vi skulle ju putsa ett fönster och byta de sista gardinerna idag, men det blev inte så. Får hoppas jag orkar det i morgon i stället. För då ska jag ju jobba på kvällen med.

I kväll blir det tv kväll, man måste ju se vem som böndern väljer, det är ju bonde söker fru =) och efterlyst och insider, om jag årkar vara vaken så länge. =)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du glömde säga att du hade börjat blogga :P.. men såg på msn! (= Tack för idag! Kram Susanne och Oliver

2008-12-17 @ 20:06:54
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0