Julgran och annat pynt

Nu har jag fått in min gran och pyntad har den blivit med, en riktig IKEA gran är det. Allt pynt, utom ljusslingan då, är från IKEA. Eller nej, glittret är ju inte där i från. Så då är det ju bara halva granen =) Fin blev den i alla fall, tycker jag och Eve. Nu ska vi göra ischoklad, med förs ska vi slå in två julklappar som var tvungna att vara inslagna när Jimmy kommer hem. Sen blir det jul-godis.

 



Just, det i våran familj är det ingen julbockar under granen, här är det jul grisar. Vist är dem söta =)




Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! Jag gick till hårmetropolen (första gången ja klipper mig i Kumla). Jag blev klippt av Therese tror jag hon hette och hon var jätte bra och trevlig tyckte jag. Ska tillbaka dit imorgon och köpa lite produkter.

Tack (=

GOD JUL önskar vi

Kram

2008-12-22 @ 19:06:34
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej! Vad ska ni göra på nyår har ni något planerat?

Om inte så har vi pratat, Sabina och Ida och ja o det skulle vara kul att slå ihop något. Kanske någon mer som vill vara på. Jag har erbjudit mig att vi kan vara här (kan låna bord från föreningen) men har någon större hos sig så kan vi gärna vara där (=.

Hoppas du läser detta, är lite ont om tid om man ska planera och vara några stycken. Har inte ditt mobilnummer :P.'



Kram

2008-12-29 @ 10:20:46
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0