Helgen

Helgen gick fort och jag han inte med datorn alls, ovanligt för att vara mig faktist. I lördags så var vi mest hemma, jag tittade på skidorna på tv, kul att de ha börjat igen. Jimmy var där i mot duktig och fixade i förådet.
Eve kom på hur man ålar, men bara bakåt, vilket resulterade i att hon ålade in under fotöljer ochsoffor och så. Sen blir hon jättearg för att det tar stopp när huvudet kommer fram till öppningen =)



På Söndagen sen utnytjade äntligen jag och jimmy våran julklapp, ett besök på gustavsvik och relaxen. Det var jätteskönt och mysigt. Jag fuskade lite och solade i 30 min i stället för 15, också skönt. Under tiden var Eve hos farmor och lagade mat till oss. Potatisgratäng och kassler. Det var gott, synd att eve inte kan laga mat lite oftare. 
Enda problemet var att när vi skulle åka kunde vi inte bestämma vem som skulle köra, så det fick eve göra. 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0