Bakat

Nu har vi bakat pepparkakor, vi blev inte så många som jag trode först, men det gör inte så mycket så är det ibland. Alla som var här var inte så sugna på att baka heller. =) Men några akor blev det i alla fall.

När eve och jag sen blev själva igen så somnade hon en stund och då passade jag på att baka ut sista degen och städa undan efter bakningen. Så nu är det lika fint som innan igen.

När Jimmy kom hem så lagade jag met, Arla kökets panna, smaken sitter i locket, ni vet. Den blev sådär, Mest för att köttet vart lite segt. Men ha g´jorde matlåda så då fick den godkänt. Nu ska vi mysa framför TV:n och i morgon är det luciafirande för mig och Eve på babycafét, får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0